Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo.28.2.3

Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja

Snježana Dobrota orcid id orcid.org/0000-0001-7130-0199 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Croatia
Mirna Vukić ; Split, Croatia


Full text: croatian pdf 329 Kb

page 247-262

downloads: 405

cite


Abstract

U radu je istražen utjecaj završenog srednjoškolskog obrazovanja i dobi/godine studije na interkulturalnu efikasnost studenata i njihove preferencije glazbi svijeta, zatim povezanost između interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te utjecaj poznatosti na preferencije glazbenih ulomaka. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Splitu i Sveučilišta u Zagrebu, pomoću upitnika sastavljenog od tri dijela: Upitnik općih podataka, Upitnik interkulturalne efikasnosti (The Intercultural Effectiveness Scale) te Upitnik za ispitivanje glazbenih preferencija. Rezultati ne potvrđuju utjecaj vrste završene srednje škole ni dobi/ godine studija na razinu interkulturalne efikasnosti studenata, niti na njihove preferencije glazbi svijeta. Potvrđeno je postojanje povezanosti između razine interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te
između poznavanja glazbe i preferencija glazbenih ulomaka. Dobiveni rezultati imaju značajne glazbeno-pedagoške implikacije, posebno u kontekstu visokoškolskog obrazovanja.

Keywords

glazbena pedagogija; interkulturalna efikasnost; preferencije glazbi svijeta; visokoškolsko obrazovanje

Hrčak ID:

271360

URI

https://hrcak.srce.hr/271360

Publication date:

25.1.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.462 *