Review article
https://doi.org/10.21464/mo.28.2.3
Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja
Snježana Dobrota
orcid.org/0000-0001-7130-0199
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Croatia
Mirna Vukić
; Split, Croatia
Abstract
U radu je istražen utjecaj završenog srednjoškolskog obrazovanja i dobi/godine studije na interkulturalnu efikasnost studenata i njihove preferencije glazbi svijeta, zatim povezanost između interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te utjecaj poznatosti na preferencije glazbenih ulomaka. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Splitu i Sveučilišta u Zagrebu, pomoću upitnika sastavljenog od tri dijela: Upitnik općih podataka, Upitnik interkulturalne efikasnosti (The Intercultural Effectiveness Scale) te Upitnik za ispitivanje glazbenih preferencija. Rezultati ne potvrđuju utjecaj vrste završene srednje škole ni dobi/ godine studija na razinu interkulturalne efikasnosti studenata, niti na njihove preferencije glazbi svijeta. Potvrđeno je postojanje povezanosti između razine interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te
između poznavanja glazbe i preferencija glazbenih ulomaka. Dobiveni rezultati imaju značajne glazbeno-pedagoške implikacije, posebno u kontekstu visokoškolskog obrazovanja.
Keywords
glazbena pedagogija; interkulturalna efikasnost; preferencije glazbi svijeta; visokoškolsko obrazovanje
Hrčak ID:
271360
URI
Publication date:
25.1.2022.
Visits: 1.462 *