Professional paper
KVALITETNO PROVOĐENJE SLOBODNOG VREMENA UČENIKA U OKVIRU AKTIVNOSTI PRODUŽENOG PROGRAMA
JULIJA GRM
; Osnovna šola Frana Roša Celje
Abstract
Povezanost obveznog i produženog programa vrlo je važna za integrirani razvoj učenika. Redovita tjelesna aktivnost, uravnotežena prehrana, briga za svačiji siguran okoliš i opuštanje ključni su čimbenici koji utječu na zdravlje i dobrobit. Tome pridonose i različiti oblici aktivnosti u okviru Proširenog programa [RaP]. U ovom članku prikazana je jedna od aktivnosti u OŠ Fran Roš u sklopu RaP-a. Učenici u okviru projekta Znamo biti solidarni također pomažu potrebitima prikupljanjem plastičnih čepova. Ne radi se samo o skupljanju čepova, već da djeca posredno razvijaju osjećaj pomoći i suosjećanja, te uče toleranciji i suradnji. To su vrijednosti koje će im pomoći da oblikuju svoj karakter za budućnost. Stoga je logično da, unatoč suvremenim izazovima vremena i tehnologije, ne zaboravljamo te vrijednosti koje formiramo polako i postupno. Kroz iskustvo i znanje. Društvu budućnosti potrebni su ljudi koji će znati prepoznati složene probleme u bližem i širem okruženju te biti svjesni, razumni, odgovorni, kritični građani. Učenici ne samo da rado pomažu u prikupljanju i čišćenju čepova, već vole i stvarati od njih. Često impresioniraju i iznenade svojom maštom, inovativnošću i idejama koje prezentiraju u obliku unikatnih proizvoda. Učenici uvijek stvaraju nešto novo, zanimljivo i korisno od starog ili suvišnog, a pritom puno uče o zaštiti okoliša. Smatramo da odgojno-obrazovni sadržaji proširenog programa razumno nadopunjuju obvezni nastavni plan i program osnovne škole i pridonose kvalitetnijem provođenju slobodnog vremena učenika.
Keywords
produženi program, solidarnost, plastični čepovi, slobodno vrijeme, kreativnost.
Hrčak ID:
271808
URI
Publication date:
1.6.2022.
Visits: 856 *