Professional paper
Upotreba i prednosti proširene stvarnosti u međupredmetnom pristupu
Ella Rakovac Bekeš
orcid.org/0000-0001-8562-6544
; I. Gymnasium Osijek, Osijek, Croatia
Vjekoslav Galzina
orcid.org/0000-0003-1101-6633
; Faculty of Education, University of J.J. Strossmayer of Osijek, Osijek, Croatia
Abstract
Bez obzira na temu koja se poučava, stvaranje smislenih veza sa stvarnim svijetom uvijek je krajnji cilj. Ovaj rad daje pregled međupredmetnog pristupa i dostupnih aplikacija proširene stvarnosti za učenje povijesti te potencijala za njihovo korištenje u nastavi povijesti. Također pokazuje kako su različiti teorijski pristupi učenju i poučavanju s imerzivnim/virtualnim tehnologijama sintetizirani kako bi se stvorili snažni scenariji učenja koji integriraju povijest, učenje stranih jezika, društvene znanosti i prirodoslovlje - matematiku. Ovaj interdisciplinarni didaktički pristup ukazuje na mogućnosti postizanja kvalitetnijih obrazovnih ciljeva i pružanja drugačijeg iskustva učenicima. Istražena su iskustva i reakcije učenika na ovaj međupredmetni pristup učenju. Cilj je procijeniti prednosti međupredmetnog pristupa koristeći proširenu stvarnost, istodobno bilježeći ishode učenja i ponašanja koji proizlaze iz njegove primjene.
Keywords
međupredmetni; proširena stvarnost; povijest; matematika
Hrčak ID:
277812
URI
Publication date:
6.12.2021.
Visits: 1.111 *