Skip to the main content

Professional paper

Upotreba i prednosti proširene stvarnosti u međupredmetnom pristupu

Ella Rakovac Bekeš orcid id orcid.org/0000-0001-8562-6544 ; I. Gymnasium Osijek, Osijek, Croatia
Vjekoslav Galzina orcid id orcid.org/0000-0003-1101-6633 ; Faculty of Education, University of J.J. Strossmayer of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: english pdf 1.220 Kb

page 217-235

downloads: 126

cite


Abstract

Bez obzira na temu koja se poučava, stvaranje smislenih veza sa stvarnim svijetom uvijek je krajnji cilj. Ovaj rad daje pregled međupredmetnog pristupa i dostupnih aplikacija proširene stvarnosti za učenje povijesti te potencijala za njihovo korištenje u nastavi povijesti. Također pokazuje kako su različiti teorijski pristupi učenju i poučavanju s imerzivnim/virtualnim tehnologijama sintetizirani kako bi se stvorili snažni scenariji učenja koji integriraju povijest, učenje stranih jezika, društvene znanosti i prirodoslovlje - matematiku. Ovaj interdisciplinarni didaktički pristup ukazuje na mogućnosti postizanja kvalitetnijih obrazovnih ciljeva i pružanja drugačijeg iskustva učenicima. Istražena su iskustva i reakcije učenika na ovaj međupredmetni pristup učenju. Cilj je procijeniti prednosti međupredmetnog pristupa koristeći proširenu stvarnost, istodobno bilježeći ishode učenja i ponašanja koji proizlaze iz njegove primjene.

Keywords

međupredmetni; proširena stvarnost; povijest; matematika

Hrčak ID:

277812

URI

https://hrcak.srce.hr/277812

Publication date:

6.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 572 *