Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38003/sv.71.1.6

Prenesena značenja leksema u poučavanju leksika

Marinela Boras orcid id orcid.org/0000-0002-5972-5159 ; Trade and Commercial School “Davor Milas“, Osijek


Full text: croatian pdf 117 Kb

page 185-185

downloads: 199

cite


Abstract

U ovom se radu analiziraju prenesena značenja leksema iz perspektive kognitivne lingvistike. Cilj je bio usporediti prenesena značenja leksema „faceˮ u engleskom jeziku s njihovim ekvivalentima u hrvatskom jeziku da bi se poduprla tvrdnja da su značenja motivirana konceptualnom metaforom, općim znanjem i metonimijom. Ukupan broj primjera stvara bazu za pojedine generalizacije o sličnostima i različitostima apstraktnih koncepata koji mogu poslužiti u poučavanju leksika u stranom jeziku. Ovo je istraživanje pokazalo da je ta vrsta pristupa vrlo djelotvorna u poučavanju stranih jezika.

Keywords

kognitivna lingvistika, leksemi, leksik, prenesena značenja, usvajanje stranih jezika

Hrčak ID:

278606

URI

https://hrcak.srce.hr/278606

Publication date:

2.6.2022.

Visits: 723 *