Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 02.06.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 25.08.2022.

Sadržaj

Puni tekst

The popularity of students within the classroom in relation to school achievement, intelligence and teacher assessment (str. 19-33)

Mara Marasović Dundić, Neda Pleić
Izvorni znanstveni članak


Stavovi učenika o učenju formativnim vrednovanjem u nastavi prirode i društva (str. 34-51)

Amadea Đurinić, Ines Hraste, Ante Kolak
Izvorni znanstveni članak


Pupils’ attitudes to formative assessment in sciences class (str. 52-69)

Amadea Đurinić, Ines Hraste, Ante Kolak
Izvorni znanstveni članak


Vršnjačko nasilje i učenička percepcija školske klime (str. 70-83)

Karlo Bojčić, Sanela Mandić Vidaković
Izvorni znanstveni članak


Peer violence and student perception of school climate (str. 84-98)

Karlo Bojčić, Sanela Mandić Vidaković
Izvorni znanstveni članak


Učinci programa glazbeno-ritmičkih stimulacija na određene motoričke sposobnosti djece s oštećenjem sluha (str. 99-110)

Ivana Hadžihasanović, Merima Čaušević, Indira Mahmutović
Izvorni znanstveni članak


Effects of music-rhythmic stimulation program on certain motor abilities of children with hearing impairment (str. 111-123)

Ivana Hadžihasanović, Merima Čaušević, Indira Mahmutović
Izvorni znanstveni članak


Jezikoslovni nazivi u suvremenim udžbenicima hrvatskoga jezika (str. 124-138)

Jadranka Nemeth-Jajić, Petra Božanić
Izvorni znanstveni članak


Linguistic terms in contemporary textbooks of Croatian language (str. 139-155)

Jadranka Nemeth-Jajić, Petra Božanić
Izvorni znanstveni članak


The application of critical thinking in matriculation examination papers in the subject of biology (str. 156-170)

Tania Žuvela Blažević, Mara Ruža Blažević
Prethodno priopćenje


Primjena kritičkoga mišljenja u ispitima državne mature nastavnog predmeta biologije (str. 171-171)

Tania Žuvela Blažević, Mara Ruža Blažević
Prethodno priopćenje


Figurative meanings of lexemes in classroom teaching of lexis (str. 172-184)

Marinela Boras
Pregledni rad


Prenesena značenja leksema u poučavanju leksika (str. 185-185)

Marinela Boras
Pregledni rad


Posjeta: 22.552 *