Pregledni rad
https://doi.org/10.38003/sv.71.1.6
Prenesena značenja leksema u poučavanju leksika
Marinela Boras
orcid.org/0000-0002-5972-5159
; Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas", Osijek
Sažetak
U ovom se radu analiziraju prenesena značenja leksema iz perspektive kognitivne lingvistike. Cilj je bio usporediti prenesena značenja leksema „faceˮ u engleskom jeziku s njihovim ekvivalentima u hrvatskom jeziku da bi se poduprla tvrdnja da su značenja motivirana konceptualnom metaforom, općim znanjem i metonimijom. Ukupan broj primjera stvara bazu za pojedine generalizacije o sličnostima i različitostima apstraktnih koncepata koji mogu poslužiti u poučavanju leksika u stranom jeziku. Ovo je istraživanje pokazalo da je ta vrsta pristupa vrlo djelotvorna u poučavanju stranih jezika.
Ključne riječi
kognitivna lingvistika, leksemi, leksik, prenesena značenja, usvajanje stranih jezika
Hrčak ID:
278606
URI
Datum izdavanja:
2.6.2022.
Posjeta: 747 *