Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.38003/sv.71.1.6

Prenesena značenja leksema u poučavanju leksika

Marinela Boras orcid id orcid.org/0000-0002-5972-5159 ; Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas", Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 117 Kb

str. 185-185

preuzimanja: 210

citiraj


Sažetak

U ovom se radu analiziraju prenesena značenja leksema iz perspektive kognitivne lingvistike. Cilj je bio usporediti prenesena značenja leksema „faceˮ u engleskom jeziku s njihovim ekvivalentima u hrvatskom jeziku da bi se poduprla tvrdnja da su značenja motivirana konceptualnom metaforom, općim znanjem i metonimijom. Ukupan broj primjera stvara bazu za pojedine generalizacije o sličnostima i različitostima apstraktnih koncepata koji mogu poslužiti u poučavanju leksika u stranom jeziku. Ovo je istraživanje pokazalo da je ta vrsta pristupa vrlo djelotvorna u poučavanju stranih jezika.

Ključne riječi

kognitivna lingvistika, leksemi, leksik, prenesena značenja, usvajanje stranih jezika

Hrčak ID:

278606

URI

https://hrcak.srce.hr/278606

Datum izdavanja:

2.6.2022.

Posjeta: 747 *