Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180

STAVOVI STUDENATA O INKLUZIVNOME OBRAZOVANJU

Katarina Pavičić Dokoza orcid id orcid.org/0000-0002-9918-7906 ; SUVAG Polyclinic for Hearing and Speech Rehabilitation
Koraljka Bakota orcid id orcid.org/0000-0001-6664-5993 ; SUVAG Polyclinic for Hearing and Speech Rehabilitation


Full text: croatian pdf 136 Kb

page 180-198

downloads: 257

cite

Full text: english pdf 136 Kb

page 180-198

downloads: 412

cite


Abstract

U radu su izneseni rezultati ispitivanja samoprocjene kompetentnosti
studenata nastavničkoga smjera za provođenje inkluzivnoga obrazovanja.
Ukupno je ispitano 94 studenata diplomskih studija fakulteta Sveučilišta
u Zagrebu tijekom 2018. i 2019. godine. Cilj istraživanja bio je
ispitati percepciju studenata o usvojenim općim i specifičnim znanjima i
vještinama stečenima tijekom studija za budući odgojno-obrazovni rad u
inkluzivnim uvjetima te zadovoljstvo obveznom studentskom praksom.
Rezultati su pokazali da bi, osim o vrstama teškoća u razvoju, studenti
trebali razumjeti stavove, potrebe i očekivanja roditelja učenika s teškoćama
u razvoju. Smatraju da nemaju dovoljno kompetencija za izradu
specifičnih nastavnih materijala. Studenti su ukazali na potrebu za izmjenom
organizacijske strukture kolegija u kojoj bi studentska praksa
bila zastupljena većim brojem sati.

Keywords

inkluzivno obrazovanje; stavovi studenata

Hrčak ID:

279965

URI

https://hrcak.srce.hr/279965

Publication date:

23.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.472 *