Professional paper
https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180
STAVOVI STUDENATA O INKLUZIVNOME OBRAZOVANJU
Katarina Pavičić Dokoza
orcid.org/0000-0002-9918-7906
; SUVAG Polyclinic for Hearing and Speech Rehabilitation
Koraljka Bakota
orcid.org/0000-0001-6664-5993
; SUVAG Polyclinic for Hearing and Speech Rehabilitation
Abstract
U radu su izneseni rezultati ispitivanja samoprocjene kompetentnosti
studenata nastavničkoga smjera za provođenje inkluzivnoga obrazovanja.
Ukupno je ispitano 94 studenata diplomskih studija fakulteta Sveučilišta
u Zagrebu tijekom 2018. i 2019. godine. Cilj istraživanja bio je
ispitati percepciju studenata o usvojenim općim i specifičnim znanjima i
vještinama stečenima tijekom studija za budući odgojno-obrazovni rad u
inkluzivnim uvjetima te zadovoljstvo obveznom studentskom praksom.
Rezultati su pokazali da bi, osim o vrstama teškoća u razvoju, studenti
trebali razumjeti stavove, potrebe i očekivanja roditelja učenika s teškoćama
u razvoju. Smatraju da nemaju dovoljno kompetencija za izradu
specifičnih nastavnih materijala. Studenti su ukazali na potrebu za izmjenom
organizacijske strukture kolegija u kojoj bi studentska praksa
bila zastupljena većim brojem sati.
Keywords
inkluzivno obrazovanje; stavovi studenata
Hrčak ID:
279965
URI
Publication date:
23.6.2022.
Visits: 1.472 *