Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32633/eb.7.7

Upotreba klasičnih društvenih igara pri usvajanju gradiva nastave biologije

Denis Horvat orcid id orcid.org/0000-0003-4664-0372


Full text: croatian pdf 1.451 Kb

page 65-68

downloads: 625

cite


Abstract

Suvremeni nastavnik suočen je na dnevnoj bazi s brojnim izazovima kako motivirati učenike tijekom nastavnog procesa. Razvijajući različite metode učenja i poučavanja, težnja mu je pridobiti pažnju učenika. Korištenjem društvenih igara u nastavnom procesu omogućuje se da učenici postaju aktivni sudionici obrazovnog procesa. Klasična igra „Čovječe ne ljuti se“ može se upotrijebiti u svrhu usvajanja pojedinog gradiva ili za sistematizaciju naučenog gradiva. Na taj način se postiže da klasična igra postaje igra za učenje i poučavanje. Uz sve to može se provesti vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje. Korištenje društvenih igara u nastavnom procesu kod učenika razvija osjećaj sigurnosti, samokontrole, samostalnosti, razvija brojne socijalne vještine te jača samopouzdanje. U tom pogledu, vrlo je važna uloga nastavnika koji će prilagoditi igru i usmjeravati učenike tijekom igranja igre s ciljem ostvarivanja razumijevanja učenika na poticajan i zabavan način.

Keywords

interes učenika; socijalne vještine; kognitivne sposobnosti; timski rad

Hrčak ID:

281159

URI

https://hrcak.srce.hr/281159

Publication date:

27.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.477 *