Professional paper
IGRA AUTISTIČNE DJECE
ALEKSANDRA P. HOČEVAR
; VRTEC LITIJA, SLOVENIJA
Abstract
U članku se raspravlja o igri predškolca s poremećajem iz spektra autizma (u daljnjem tekstu MAS) u vrtiću, djetetovom odgovoru na uključenost odgojitelja u njegovu igru i njezinom smjeru djetetove igre. U teorijskom dijelu su područja autizma, a detaljnije su opisane dječje igre s MAS-om. On ima važnu ulogu u tome. Igra je spontana i kreativna aktivnost koja se promatra u različitim vremenima ljudskog života, a ne samo u djetinjstvu, s djetetovom dominantnom aktivnošću koja se igra u predškolskom razdoblju. Za dijete igra znači stalno suočavanje s okolinom i novim situacijama. Igra igra vrlo važnu ulogu u razvoju djeteta, jer značajno doprinosi razvoju dječjih intelektualnih i motoričkih sposobnosti, a utječe i na njihov razvoj u društvenom i emocionalnom području.
Keywords
autizam, dijete s MAS-om, dječja igra, simbolička igra, odgojitelj
Hrčak ID:
284667
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 2.615 *