Professional paper
PROŠIRENA STVARNOST U PROJEKTNOJ NASTAVI
Dunja Kufner
; Osnovna škola Kneževi Vinogradi
Ivana Norac
; Osnovna škola Kneževi Vinogradi
Abstract
Ovim radom je prikazan primjer primjene proširene stvarnosti u školskom projektu Tikveška šuma. Projekt se sadržavao od mnoštva istraživačkih radova, umjetničkog i književnog stvaralaštva te korištenja digitalne tehnologije u svrhu izrade novih sadržaja. Izložba rezultata projekta održala se u školskoj knjižnici. Izložba i prezentacija projekta bila je interdisciplinarna i multimedijalna, a pomoću proširene stvarnosti je pojačana na više razina: promjena perspektive, poticanje učenja otkrivanjem i istraživanjem, doživljajem prirodnog okoliša šume u prostoru škole i povezivanjem više medija u jedan. Aplikacija ARLOOPA nudi mnoštvo 3D digitalnih objekata za korištenje u proširenoj stvarnosti podijeljenih u kategorije između kojih su obrazovanje, životinje, umjetnost, kultura i povijest, zabava, igre, znanost, vozila, priroda, hrana i drugo. Na izložbi se koristilo modelima životinja koje obitavaju u Tikveškoj šumi, a to su zec, djetlić, jež i srna. U neposrednoj okolini postavljene su 4 AR (eng. „Augmented Reality“) točke na školskim tabletima. Proširena stvarnost je način na koji se stvarni svijet pokušava spojiti sa virtualnim.
Keywords
proširena stvarnost, projektna nastava, istraživačko učenje
Hrčak ID:
288348
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 613 *