Skip to the main content

Professional paper

KAKO PRIVUĆI OSNOVNOŠKOLCE DA UČE POVIJEST

Mojca Valenčak ; OŠ Janka Modra, Dol pri Ljubljani, Slovenija


Full text: croatian pdf 235 Kb

page 359-362

downloads: 66

cite


Abstract

Nastavnik svojim metodičkim djelovanjem utječe na motivaciju učenika pri čemu obuhvaćene su sve učiteljeve misaone i praktične metodičke vještine. Za motivaciju učenika u nastavi povijesti, nastavnik osim širih temeljnih metodičkih vještina koristi različite suvremene nastavne metode koje potiču unutarnje misaone aktivnosti učenika. Učitelj se prije toga mora temeljito stručno pripremiti, postaviti jasne ciljeve učenja cjeline, a zatim smišljeno predstaviti i upoznati učenike s problemom koristeći odgovarajuće nastavne metode. Nakon toga nastavnik odlučuje o obliku rada koji ovisi o objektivnim i subjektivnim čimbenicima procesa učenja.

Keywords

studenti, motivacija, povijest.

Hrčak ID:

288449

URI

https://hrcak.srce.hr/288449

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 180 *