Professional paper
KAKO PRIVUĆI OSNOVNOŠKOLCE DA UČE POVIJEST
Mojca Valenčak
; OŠ Janka Modra, Dol pri Ljubljani, Slovenija
Abstract
Nastavnik svojim metodičkim djelovanjem utječe na motivaciju učenika pri čemu obuhvaćene su sve učiteljeve misaone i praktične metodičke vještine. Za motivaciju učenika u nastavi povijesti, nastavnik osim širih temeljnih metodičkih vještina koristi različite suvremene nastavne metode koje potiču unutarnje misaone aktivnosti učenika. Učitelj se prije toga mora temeljito stručno pripremiti, postaviti jasne ciljeve učenja cjeline, a zatim smišljeno predstaviti i upoznati učenike s problemom koristeći odgovarajuće nastavne metode. Nakon toga nastavnik odlučuje o obliku rada koji ovisi o objektivnim i subjektivnim čimbenicima procesa učenja.
Keywords
studenti, motivacija, povijest.
Hrčak ID:
288449
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 464 *