Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.51650/ezrvs.16.3-4.15

PREGLED PRIMJENA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U PROCESIMA S KORISNICIMA UGOSTITELJSKIH USLUGA

Ivan Klapan
Danijel Mileta ; Grad Šibenik, Šibenik, Hrvatska


Full text: croatian pdf 107 Kb

page 195-210

downloads: 572

cite


Abstract

U današnjem svijetu digitalizacije i brzog razvoja informacijskih i komunikacijskih tehnologija ugostiteljska djelatnost drži korak s novim trendovima informatizacije i digitalizacije. Rašireno usvajanje digitalnih tehnologija tijekom posljednjih godina iz temelja je preoblikovalo način na koji se ugostiteljske usluge pružaju i primaju. U ovom radu se istražuju suvremene tehnologije koje se koriste u ugostiteljskoj industriji, kao i način na koji one poboljšavaju iskustva gostiju i mijenjaju platformu ugostiteljskih usluga. Navode se poboljšanja koja je moguće implementirati u ugostiteljsku djelatnost i objekte u segmentu interakcije s korisnicima kako bi se platforma usluga restrukturirala i uklopila u moderno okruženje. Identificirane su personalizacija iskustava i digitalizacija usluga kao dvije fronte na koje se ova poboljšanja moraju usredotočiti. Predviđa se nekoliko novih usluga koje bi ugostiteljski objekti mogli ponuditi, od tjelesnih senzora, preko uslužnih robota, od proširene stvarnosti, a koji će svoju masovniju primjenu u ugostiteljskim objektima zasigurno imati u bližoj budućnosti.

Keywords

ugostiteljstvo; POS; FOH; BOH.

Hrčak ID:

289327

URI

https://hrcak.srce.hr/289327

Publication date:

28.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.255 *