Professional paper
POČETNO OPISMENJAVANJE
Špela Košir
; Osnovna šola Frana Roša Celje, Slovenija
Abstract
Učenici prvog razreda devetogodišnje osnovne škole susreću se s procesom opismenjavanja. Pritom se različiti učenici suočavaju s različitim izazovima. Stoga je važno da učitelj na samom početku opismenjavanja učenicima ponudi niz zadataka koji mogu unaprijediti njihove vještine i sposobnosti potrebne za čitanje i pisanje. Djeca se također razlikuju po sposobnosti praćenja uputa i razini pažnje koju imaju u ovoj razvojnoj fazi. Međusobno se razlikuju i po grafomotorici, vizualnom razlikovanju. Uostalom, učenici dolaze iz različitih sredina i sa sobom donose različite navike i sposobnosti. O tim navikama i sposobnostima, koje su djeca stekla tijekom procesa socijalizacije, kasnije ovisi kako će napredovati u procesu opismenjavanja. Kako bi proces opismenjavanja bio što lakši, razni stručnjaci razvili su niz dodatnih zadataka i vježbi iz pojedinih područja koja utječu na opismenjavanje.
Keywords
početno opismenjavanje, osnove pisanja, vizualno razlikovanje, sposobnost praćenja uputa
Hrčak ID:
290841
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 582 *