Professional paper
ČITALAČKA MOTIVACIJA U RAZREDNOJ NASTAVI
Mateja Kastelic
; Osnovna škola Brusnice, Velike Brusnice 101, 8321 Brusnice
Abstract
Autorica u članku iznosi ključna saznanja brojnih stručnjaka iz područja čitanja, čitalačke motivacije i čitalačkih interesa mladih čitatelja. Dotiče se razvoja znanja o mladom čitatelju i potvrđuje činjenicu o značaju uloge učitelja u čitalačkom razvoju pojedinačnog učenika. Učenik "dolazi na svijet" čist, bez prethodno formiranih interesa za tretiranjem riječi, teksta knjige. Postoji nekoliko čimbenika koji omogućavaju da se njegovi interesi tijekom godina formiraju i razviju do te mjere da samoinicijativno posegne za pisanom riječju. Koja je uloga učitelja u tome? Kakve su njegove mogućnosti utjecaja na razvoj čitalačkog interesa i čitalačkog razvoja pojedinca? Koje načine može primijeniti za motiviranje svojih učenika? Članak nudi nekoliko mogućih odgovora na postavljena pitanja koja se odnose na praksu autorice kao učiteljice s višegodišnjim iskustvom u provedbi razredne nastave te rad s mladim čitateljima.
Keywords
čitanje, mladi čitatelj, čitalački interesi, odgoj čitatelja, poticaji za čitanje u školi
Hrčak ID:
291486
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 668 *