Professional paper
GIMNASTIKA ZA MOZAK (BRAIN GYM) U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA
Natalija Bukvič
; Osnovna škola Juršinci, Juršinci
Abstract
Brain Gym je inovativan pristup učenju i podučavanju koji je razvio dr. pedagogije Paul E. Dennison proučavajući vezu između tjelesnog razvoja, učenja jezika i postignuća u učenju. Jednostavni pokreti koje učenici izvode prije ili tijekom nastavnih sati imaju pozitivan učinak odnosno pridonose poboljšanju učenja aktiviranjem cijelog mozga. Osim navedenog, učenici uče o različitim oblicima opuštanja, poboljšavaju svoju koncentraciju i motiviraniji su za obavljanje raznih aktivnosti. Brain Gym vježbe (gimnastika za mozak) pokazale su se vrlo učinkovitim u nastavi stranog jezika jer učenici opuštenije kreiraju i primaju poruke na stranom jeziku te se lakše fokusiraju na gradivo koje se obrađuje. S obzirom na to da se zahvaljujući gimnastici za mozak aktiviraju obje polovice mozga, učenici uspješnije razvijaju vještine čitanja, pisanja, slušanja i govorenja.
Keywords
Brain Gym, gimnastika za mozak, učenje, kretanje, strani jezik
Hrčak ID:
291881
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 642 *