Skip to the main content

Professional paper

KAKO MOTIVIRATI UČENIKE ZA ČITANJE

Helena Šoštarič ; Osnovna škola Juršinci, Juršinci


Full text: croatian pdf 269 Kb

page 931-936

downloads: 247

cite


Abstract

S čitanjem se susrećemo na svakom koraku našeg života, od rođenja nadalje. Najveću ulogu u razvoju interesa za čitanje imaju roditelji, a kasnije odgovornost za razvoj ove aktivnosti preuzimaju odgojitelji i učitelji. U suvremenom životu brzog tempa i velike izloženosti interaktivnoj tehnologiji, uloga učitelja ima iznimnu važnost. Kao učitelji značajno utječemo na način provedbe procesa opismenjavanja učenika, a posljedično i njihovog čitanja. Školu pohađaju učenici različitih sposobnosti. Neki već čitaju vrlo vješto, dok drugima tehnika čitanja predstavlja problem i u višim razredima. Ako kućno okruženje nije poticajno za učenike, uloga učitelja u približavanju odnosno prezentiranju čitanja kao nečeg korisnog i zabavnog postaje ključna u nastavnom procesu. Učenike možemo motivirati manjim koracima (vlastiti primjer, zajedničko čitanje, razredna knjižnica), koji mnogim pojedincima donose značajan napredak u razvoju čitateljske vještine.

Keywords

čitanje, motivacija za čitanje, raznolika literatura, zajedničko čitanje, čitateljska značka

Hrčak ID:

292173

URI

https://hrcak.srce.hr/292173

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 681 *