Professional paper
eTwinning portal - alat profesionalnog razvoja odgojitelja
Nina Horvat
orcid.org/0000-0002-3817-3623
; Dječji vrtić Bjelovar, Bjelovar
Abstract
Profesionalni razvoj odgojitelja do nedavno je bio najviše vezan za područja pedagogije, psihologije, sociologije te drugih srodnih znanosti. S obzirom na to da je kompetentnost učitelja/odgojitelja razvojna kategorija te ju uvelike određuje i spremnost na cjeloživotno učenje (Slunjski i sur., 2006) nužno je da odgojitelji razvijaju i kompetencije koje nisu usko vezane za gore navedene discipline kako bi mogli zadovoljiti nove potrebe i načine učenja djece. Suvremeno doba traži od odgojitelja nove vještine za razvijanje novih, modernijih strategija planiranja odgojno-obrazovnog rada, poput vještina snalaženja s informatičkom tehnologijom te razvoj digitalnih kompetencija. eTwinning, kao odgojno-obrazovni portal, jedan je od alata koji odgojitelji mogu koristiti kako bi unaprijedili rad s djecom i sustručnjacima. Povezivanjem s drugim praktičarima iz različitih dijelova Europe, upoznavanjem s različitim pristupima odgoju i obrazovanju predškolske djece, kao i upoznavanjem različitih kultura, odgojitelji dolaze u situacije u kojima propituju svoj odgojno-obrazovni rad te dodatno promišljaju o implicitnoj pedagogiji u odnosu na dijete. Cilj ovog rada je prikazati kako je stjecanje novih znanja i vještina korištenjem portala eTwinning utjecalo na moj profesionalni razvoj i obogatio moj svakodnevni rad s djecom.
Keywords
digitalne kompetencije; odgojno-obrazovni rad; profesionalno usavršavanje; suradničko učenje
Hrčak ID:
293559
URI
Publication date:
5.2.2023.
Visits: 847 *