Skip to the main content

Original scientific paper

SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA

Višnja Josipović Smojver ; Filozofski fakultet u Zagrebu


Full text: croatian pdf 458 Kb

page 127-136

downloads: 2.005

cite

Full text: english pdf 485 Kb

page 137-147

downloads: 2.027

cite


Abstract

Ovim radom, koji je nastao u okviru projekta “Engleski jezik u Hrvatskoj
“, određuje se mjesto slušanja engleskoga s razumijevanjem u ukupnoj
kompetenciji. Utvrđuje se da su u osnovnoj školi učenice nešto bolje od učenika
u ovoj komponenti, dok u srednjim školama u tom pogledu nema razlika. Intenzitet
učenja engleskoga u osnovnoj školi povezan je s uspješnošću u razumijevanju
slušanoga, ali nije u tome presudan. Za srednje škole nije utvrđena povezanost
intenziteta učenja i uspjeha u ovoj komponenti testa. Duljina učenja također se
pokazala neznatno povezanom s uspjehom u slušanju s razumijevanjem. Gradski
učenici pokazali su se boljima od seoskih u promatranoj komponenti testa. Autorica
u diskusiji posebno ističe ulogu izloženosti engleskome jeziku u Hrvatskoj kao
važnome faktoru koji vjerojatno utječe na razvoj ove jezične vještine.

Keywords

CEFR; engleski; kompetencija; slušanje s razumijevanjem

Hrčak ID:

26946

URI

https://hrcak.srce.hr/26946

Publication date:

14.5.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 5.597 *