Skip to the main content

Original scientific paper

KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?

Marta Medved Krajnović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Full text: croatian pdf 342 Kb

page 173-181

downloads: 1.166

cite

Full text: english pdf 364 Kb

page 182-189

downloads: 1.353

cite


Abstract

U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u
stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja
vještine govorenja u sklopu znanstveno-istraživačkoga projekta MZOŠ-a ‘Engleski
jezik u Hrvatskoj’. Rezultati vrednovanja pokazuju da i na kraju osnovnoškolskoga
i srednjoškolskoga obrazovanja učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti
engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo
poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza.

Keywords

nastava engleskog jezika; vještina govorenja; vrednovanje vještine govorenja

Hrčak ID:

26951

URI

https://hrcak.srce.hr/26951

Publication date:

14.5.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 4.024 *