Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32633/eb.8.2

Korona, rat i MI(r)OC

Renata Ruić Funčić orcid id orcid.org/0000-0003-4060-4979 ; Franjo Petrić Gymnasium Zadar


Full text: croatian pdf 221 Kb

page 9-16

downloads: 258

cite


Abstract

Članak iznosi iskustva nastavnice u poučavanju kemije u izvanrednim životnim i obrazovnim okolnostima te subjektivnu usporedbu dva dominantna oblika podučavanja u tim okolnostima: konzultativnu nastavu za vrijeme Domovinskog rata u Zadru te online nastavu za vrijeme pandemije COVID-a 19. Usporedbom nekih pokazatelja nastave u različitim izvanrednim okolnostima uočljivo je, paradoksalno, da je uspješnost na kraju školske godine zajednička učenicima za vrijeme rata i u pandemijskim godinama. Kako je za vrijeme rata bilo znatno manje formalno organizirane nastave, može se pretpostaviti da je uspješnosti učenika pridonijela uživo održana konzultativna nastava, s fokusiranim poučavanjem samo temeljnih koncepata nekog predmeta, te da je ona bila kvalitetnija i više je pomogla učenicima u njihovom usvajanju znanja nego online nastava na daljinu tijekom pandemijskih godina.

Keywords

konzultativna nastava; online nastava; samostalni rad učenika; Domovinski rat; COVID 19

Hrčak ID:

295909

URI

https://hrcak.srce.hr/295909

Publication date:

28.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 981 *