Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.22522/cmr20160207

Komunikacija u organizacijama kao temelj dobrog upravljanja ili kamen spoticanja

Jadranka Škarica orcid id orcid.org/0000-0002-0701-8612 ; Davizo d.o.o., Zagreb, Croatia
Ivan Tanta orcid id orcid.org/0000-0001-7942-5842 ; University of Applied Sciences VERN, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 205 Kb

page 78-93

downloads: 623

cite


Abstract

Okruženje u kojem poduzeća posluju neprestano se mijenja i menadžeri su često prisiljeni donositi odluke koje bi pomogle poduzećima da se prilagode promjenama. U tom kontekstu, komunikacijske vještine su vrlo važne posebno u upravljanju promjenama kako bi se povećala kvaliteta odluka i vjerojatnost da će zaposlenici biti motivirani za uspješno provođenje promjena. Ovo istraživanje će dati pregled i analizu komunikacije u organizacijama na temelju rezultata ankete te će dati preporuke kako učinkovito komunicirati promjene. Nedavno objavljene studije nisu se bavile učinkovitošću komunikacije u provođenju promjena pomoću anketnih upitnika. Rezultati dobiveni anketom primjenjivi su u praksi te bi ih menadžeri i zaposlenici mogli koristiti kako bi osigurali uspješnije provođenje neizbježne promjene i smanjili neželjene učinke ukoliko se promjena ne komunicira učinkovito.

Keywords

poslovne organizacije, upravljanje promjenama, komunikacija, donošenje odluka, implementacija promjena, organizacijske promjene, procesi restrukturiranja

Hrčak ID:

171952

URI

https://hrcak.srce.hr/171952

Publication date:

30.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.714 *