Professional paper
https://doi.org/10.22522/cmr20160207
Komunikacija u organizacijama kao temelj dobrog upravljanja ili kamen spoticanja
Jadranka Škarica
orcid.org/0000-0002-0701-8612
; Davizo d.o.o., Zagreb, Croatia
Ivan Tanta
orcid.org/0000-0001-7942-5842
; University of Applied Sciences VERN, Zagreb, Croatia
Abstract
Okruženje u kojem poduzeća posluju neprestano se mijenja i menadžeri su često prisiljeni donositi odluke koje bi pomogle poduzećima da se prilagode promjenama. U tom kontekstu, komunikacijske vještine su vrlo važne posebno u upravljanju promjenama kako bi se povećala kvaliteta odluka i vjerojatnost da će zaposlenici biti motivirani za uspješno provođenje promjena. Ovo istraživanje će dati pregled i analizu komunikacije u organizacijama na temelju rezultata ankete te će dati preporuke kako učinkovito komunicirati promjene. Nedavno objavljene studije nisu se bavile učinkovitošću komunikacije u provođenju promjena pomoću anketnih upitnika. Rezultati dobiveni anketom primjenjivi su u praksi te bi ih menadžeri i zaposlenici mogli koristiti kako bi osigurali uspješnije provođenje neizbježne promjene i smanjili neželjene učinke ukoliko se promjena ne komunicira učinkovito.
Keywords
Hrčak ID:
171952
URI
Publication date:
30.12.2016.
Visits: 1.714 *