Preliminary communication
https://doi.org/10.22522/cmr20200154
Uloga stereotipa u stvaranju nacionalne slike: Slika Hrvatske koju imaju Japanci
Tanja Grmuša
orcid.org/0000-0002-2675-0171
; Marketing and Communication Department, Business School of Zagreb, Zagreb, Croatia
Hazuki Mori
; Department of Indology and Far Eastern Studies, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Kako funkcioniraju stereotipi dok se grade nacionalne slike? Ovo je jedno od glavnih pitanja u našem dugoročnom istraživačkom projektu. Kao prvi korak prema pronalaženju odgovora na to pitanje, ovaj rad istražuje japanske stereotipe o Hrvatskoj kao primjeru slučaja kroz kvalitativne pristupe. Glavni razlozi zbog kojih se ovdje raspravlja o japanskim stereotipima su: 1) vjerujemo da Japanci nemaju snažnu predrasudu prema Hrvatskoj, bilo pozitivnu bilo negativnu, i 2) nadamo se da ćemo na neki način pridonijeti hrvatskoj turističkoj strategiji, koja bi se trebala temeljiti na stvaranje dobrog nacionalnog imidža – Hrvatska može postati popularnije odredište za više Japanaca. Jedan od glavnih ciljeva ovog rada je doprinijeti razvoju hrvatskog turizma, kao i istražiti stereotipe i nacionalno brendiranje temeljeno na tim motivima.
Keywords
Hrčak ID:
238219
URI
Publication date:
25.5.2020.
Visits: 3.256 *