Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22522/cmr20200154

Uloga stereotipa u stvaranju nacionalne slike: Slika Hrvatske koju imaju Japanci

Tanja Grmuša orcid id orcid.org/0000-0002-2675-0171 ; Marketing and Communication Department, Business School of Zagreb, Zagreb, Croatia
Hazuki Mori ; Department of Indology and Far Eastern Studies, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 630 Kb

page 26-47

downloads: 2.086

cite


Abstract

Kako funkcioniraju stereotipi dok se grade nacionalne slike? Ovo je jedno od glavnih pitanja u našem dugoročnom istraživačkom projektu. Kao prvi korak prema pronalaženju odgovora na to pitanje, ovaj rad istražuje japanske stereotipe o Hrvatskoj kao primjeru slučaja kroz kvalitativne pristupe. Glavni razlozi zbog kojih se ovdje raspravlja o japanskim stereotipima su: 1) vjerujemo da Japanci nemaju snažnu predrasudu prema Hrvatskoj, bilo pozitivnu bilo negativnu, i 2) nadamo se da ćemo na neki način pridonijeti hrvatskoj turističkoj strategiji, koja bi se trebala temeljiti na stvaranje dobrog nacionalnog imidža – Hrvatska može postati popularnije odredište za više Japanaca. Jedan od glavnih ciljeva ovog rada je doprinijeti razvoju hrvatskog turizma, kao i istražiti stereotipe i nacionalno brendiranje temeljeno na tim motivima.

Keywords

nacionalne slike, stereotipi, interkulturalizam, nacionalno brendiranje, turističke strategije, marketinški planovi destinacije

Hrčak ID:

238219

URI

https://hrcak.srce.hr/238219

Publication date:

25.5.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 3.256 *