Preliminary communication
https://doi.org/10.46640/imr.12.22.4
Fenomenologija digitalne sreće
Tahani Komarica
; Agency for Prevention of Corruption and Coordination of the Fight Against Corruption, Bosnia and Herzegovina
Abstract
Pojam sreće nikad nije jednoznačno definiran. U ovom radu je dat kratak prikaz poimanja sreće sa filozofskog, ekonomskog, psihološkog i duhovnog aspekta. Rad eksplicira fenomenologiju digitalne sreće na poligonu digitalnih medija koje karakterizira permanentnost koja se postiže booster dozom medijskih sadržaja i manifestacijom iluzije iskustva kroz medijske narative. Digitalna sreća se pojavljuje u 6 tipoloških manifestacija: zadovoljstvo, iznenađenje, harmonija, zanos, oslobađanje potreba i želja i transcedencija. Tipologija manifestacija digitalne sreće je prikazana kroz upotrebu digitalnih medija i medijske narative.
Keywords
fenomenologija; digitalna sreća; digitalni mediji; medijski narativi; iluzija
Hrčak ID:
302918
URI
Publication date:
21.5.2023.
Visits: 750 *