Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.46640/imr.12.22.4

Fenomenologija digitalne sreće

Tahani Komarica ; Agency for Prevention of Corruption and Coordination of the Fight Against Corruption, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 306 Kb

page 3655-3668

downloads: 235

cite


Abstract

Pojam sreće nikad nije jednoznačno definiran. U ovom radu je dat kratak prikaz poimanja sreće sa filozofskog, ekonomskog, psihološkog i duhovnog aspekta. Rad eksplicira fenomenologiju digitalne sreće na poligonu digitalnih medija koje karakterizira permanentnost koja se postiže booster dozom medijskih sadržaja i manifestacijom iluzije iskustva kroz medijske narative. Digitalna sreća se pojavljuje u 6 tipoloških manifestacija: zadovoljstvo, iznenađenje, harmonija, zanos, oslobađanje potreba i želja i transcedencija. Tipologija manifestacija digitalne sreće je prikazana kroz upotrebu digitalnih medija i medijske narative.

Keywords

fenomenologija; digitalna sreća; digitalni mediji; medijski narativi; iluzija

Hrčak ID:

302918

URI

https://hrcak.srce.hr/302918

Publication date:

21.5.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 750 *