Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v25i1.4625

Bihevioralna namjera učenika u e-učenju tijekom pandemije Covid-19

Isidora Milošević orcid id orcid.org/0000-0001-5539-8253 ; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Jelena Ruso orcid id orcid.org/0000-0003-4120-8759 ; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Ana Rakić orcid id orcid.org/0000-0001-7110-6441 ; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Sanela Arsić orcid id orcid.org/0000-0002-1957-566X ; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Djordje Nikolić ; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor


Full text: english pdf 353 Kb

page 139-177

downloads: 90

cite

Full text: croatian pdf 353 Kb

page 139-177

downloads: 79

cite


Abstract

Zbog pojave virusa COVID-19, novonastala situacija izazvala je brojne reakcije u obrazovanju, kako u svetu tako i u Srbiji. Potaknuti ovim problemom, autori ovog rada proveli su istraživanje kako bi utvrdili namjere ponašanja učenika, kao i njihovu spremnost na korištenje e-učenja tijekom COVID-19. E-učenje je integriralo tehnologiju i obrazovanje te se pokazalo kao moćan alat koji obrazovnom sustavu omogućuje da odgovori na izazove modernog društva. U ovom istraživanju studentima Sveučilišta u Beogradu podijeljen je online upitnik. Za obradu rezultata korištena je SEM metodologija koja je omogućila provjeru postavljenih hipoteza. Dobiveni rezultati pokazali su da se Bihevioralna namjera korištenja e-učenja može izravno i neizravno predvidjeti zajedničkim utjecajem uloge autoriteta, inovativne orijentacije, učenja prilagođeno korisniku, očekivanog učinka i kvalitete elektroničkog učenja. Ovo saznanje omogućilo je provođenje sveobuhvatne analize koja je obuhvatila iskustva učenika u e-učenju tijekom izvanrednog stanja.

Keywords

COVID-19; E-učenje; Više obrazovanje; Bihevioralna namjera učenika; Modeliranje

Hrčak ID:

302995

URI

https://hrcak.srce.hr/302995

Publication date:

29.3.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 337 *