Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.21857/m8vqrt3649

Suradnja i potpora u školi kao mogući prediktori ravnateljeva zadovoljstva na radnom mjestu

Nevenka Maras orcid id orcid.org/0000-0001-5057-7164 ; Faculty of Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Daria Tot orcid id orcid.org/0000-0002-8530-0875 ; Faculty of Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 360 Kb

page 321-343

downloads: 44

cite


Abstract

Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi ulogu poslovne suradnje i potpore kolega školskom ravnatelju te ravnateljevo zadovoljstvo poslovnom suradnjom u osnovnim školama. Tijekom travnja, svibnja i lipnja 2021. godine metodom mrežne ankete provedeno je empirijsko kvantitativno istraživanje radi uvida u razumijevanje poslovnih odnosa između suradnje i potpore na radnom mjestu i razine poslovnog zadovoljstva među osnovnoškolskim ravnateljima Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 483 pripadnika referentne populacije. Sudionici istraživanja, ravnatelji osnovnih škola, zadovoljni su poslovnom suradnjom te potporom na radnom mjestu, odnosno potporom svojih kolega, dok su osrednje zadovoljni svojim poslom. Pritom je utvrđeno da su sve konceptualne varijable statistički značajno pozitivno povezane.

Keywords

kolegijalnost; profesionalne zajednice; ravnatelji; učitelji

Hrčak ID:

313752

URI

https://hrcak.srce.hr/313752

Publication date:

22.1.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 141 *