Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4828

Važnost terenske nastave u radu sa starijim osobama u institucionalnom smještaju iz perspektive studenata socijalnoga rada

Ana Štambuk ; University of Zagreb, Faculty of Law, Department of Social Work
Ivana Vertuš ; Home for the Aged Villa Brezovica
Lea Skokandić orcid id orcid.org/0000-0003-0888-3621 ; University of Zagreb, Faculty of Law, Department of Social Work


Full text: english PDF 12 Kb

page 1139-1165

downloads: 129

cite

Full text: croatian pdf 252 Kb

page 1139-1165

downloads: 179

cite


Abstract

U mnogim nacionalnim i međunarodnim dokumentima naglašava se potreba pripreme studenata za brigu o starijim osobama. Znanje studenata socijalnoga rada o procesu starenja, metodama rada s osobama starije životne dobi kao i praksa na terenu, imaju utjecaj na njihove stavove prema starijim osobama kao budućim korisnicima socijalnoga rada. Percepcija studenata o starenju i starijim osobama ima značajne posljedice na kvalitetu intervencija, stoga smo htjeli ispitati mišljenje studenata o iskustvu terenske nastave u radu sa starijim osobama kako bismo saznali kakvo značenje ima za njih. Rezultati istraživanja pokazuju da je terenska nastava važna za razvoj pozitivne percepcije prema starijim osobama, povećava gerontološka znanja studenata i njihov interes za budući gerontološki rad. Navedeni rezultati mogu biti poticaj daljnjim kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima koja trebaju imati za cilj unaprjeđenje i razvoj terenske nastave sa starijim osobama kao temeljnoga obrazovanja za budući gerontološki rad.

Keywords

gerontološko obrazovanje; starije osobe; studenti socijalnoga rada; terenska nastava

Hrčak ID:

313645

URI

https://hrcak.srce.hr/313645

Publication date:

27.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 719 *