Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4976

Analiza uspješnosti e-učenja tijekom pandemije bolesti COVID-19: empirijsko istraživanje u Indoneziji

Harmita Sari orcid id orcid.org/0000-0003-0830-3340 ; National Dong Hwa University, Department of Education and Human Potentials DevelopmentUniversitas Muhammadiyah Palopo, Faculty of Economic and Business, Department of Management
Ming Chou Liu ; National Dong Hwa University, Department of Education and Human Potentials Development


Full text: english PDF 12 Kb

page 1225-1259

downloads: 191

cite

Full text: croatian pdf 343 Kb

page 1225-1259

downloads: 195

cite


Abstract

U ovome istraživanju ispituje se utječu li, i u kolikoj mjeri, povratne informacije studenata i njihova iskustva u korištenju e-učenja na medijatorske varijable poput percipirane lakoće korištenja i ishoda učenja u području obrazovanja. Također se ispituje kako bi medijatorske varijable trebale utjecati na uspješnost e-učenja. U istraživanju je sudjelovalo 734 studenata, a za testiranje hipoteza istraživanja korišten je model strukturne jednadžbe. Empirijski rezultati pokazuju da povratne informacije studenata o korištenju e-učenja imaju značajan i pozitivan utjecaj na percipiranu lakoću korištenja i ishode učenja, što dalje utječe na uspješnost primjene e-učenja. Nadalje, percipirana lakoća korištenja i ishodi učenja kao medijatorske varijable djelomično posreduju između povratnih informacija, iskustava studenata te uspješnoga korištenja e-učenja. U ovome istraživanju, sudionici čije su povratne informacije i iskustva bila bolja, ujedno su pokazali i veću osvještenost o pitanju uspješnosti online učenja. Proces e-učenja također jača i odnos između studenata i profesora. Rezultati istraživanja koji su dobiveni pomoću povratnih informacija i iskustava studenata u e-učenju mogu pružiti važne podatke za njegovu daljnju primjenu i uspjeh učenja u budućnosti.

Keywords

ishodi učenja; iskustva studenata; percipirana lakoća korištenja; povratne informacije studenata; uspješno korištenje e-učenja

Hrčak ID:

313649

URI

https://hrcak.srce.hr/313649

Publication date:

27.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 784 *