Geografski horizont, Vol. 55. No. 1., 2009.
Professional paper
Strategije učenja i poučavanja
Ružica Vuk
orcid.org/0000-0002-8856-2184
; University of Zagreb, Science Faculty, Department of geography, Marulićev trg 19/II, 10 000 Zagreb, Croatia
Abstract
Do otprilike prije 30 godina obrazovanje u svijetu nije bilo sustavno proučavano na znanstveni
način. Ima znanstvenika (u svijetu, a posebice u Hrvatskoj) koji imaju nisko mišljenje o istraživanjima u obrazovanju, nemaju povjerenje u rezultate tih istraživanja, smatraju ih nepreciznima i nedovoljno konkretnima u usporedbi s egzaktnim znanostima. Takav stav dovodi nas do paušalnih ocjena o stanju u obrazovanju na svim razinama, do promašenih reformi i „hodanja u mraku“ bez jasnog cilja i strategije.
Keywords
Osnovni pojmovi; vrste strategija; nelingvistički prikazi
Hrčak ID:
315094
URI
Publication date:
17.6.2009.
Visits: 1.012 *