Review article
Strateški komunikacijski menadžment i uloga medija u razvoju održivog ruralnog turizma – integrativni pregledni literature
Manuela Bukovec
; Doktorandica Sveučilišta Alma Mater Europea, Maribor (Slovenija)
Abstract
Zanimljivim medijskim prikazom nekog kraja, uz isticanje njegovih posebnosti poput hrane,
vina, maslinovog ulja ili pak polja lavande, digitalni mediji i društvene mreže preuzimaju sve
važniju ulogu u širenju pozitivnog utjecaja koji održivi ruralni turizam može imati na lokalne
zajednice i okoliš. Novi kanali komunikacije pružaju mogućnost da se ostvari kontakt, jednostavno,
brzo i povoljno. Cilj i svrha ovog rada je sublimiranje rezultate provedenih istraživanja
na temu razvoja održivog ruralnog turizma i kako mediji danas utječu na taj razvoj. Analizirajući
rezultate, autor dolazi do zaključka da je strateško komuniciranje ruralnog turizma sofisticiran
i složen proces, da mora biti precizno osmišljeno i temeljeno na nizu elemenata koji će
određenu destinaciju učiniti interesantnom i poželjnom, a da kanali komuniciranja moraju biti
prilagođeni ciljanoj publici.
Keywords
održivi razvoj, ruralni turizam, komunikacije, mediji, vinski turizam, lokalna hrana
Hrčak ID:
318027
URI
Publication date:
18.6.2024.
Visits: 524 *