Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.32676/n.10.1

Izazovi inflacije za mikro, mala i srednja poduzeća: analiza hrvatskog tržišta

Diana Plantić Tadić ; VERN’ University
Radoslav Barišić ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business
Borna Vuković ; VERN’ University


Full text: english pdf 206 Kb

page 1-14

downloads: 0

cite


Abstract

Inflacija kao sveprisutan makroekonomski fenomen na globalnom tržištu predstavlja stalan izazov s
kojim se suočavaju hrvatska poduzeća. Glavni ciljevi rada bili su istražiti makroekonomsko stanje i način
na koji mikro, mala i srednja poduzeća posluju u uvjetima inflacije na hrvatskom tržištu. Provedeno
je istraživanje na uzorku od 103 menadžera hrvatskih mikro, malih i srednjih poduzeća. Rezultati
istraživanja pokazuju stavove menadžera prema mjerama štednje koje bi hrvatska mikro, mala i srednja
poduzeća trebala poduzeti te prema mjerama vlade za suzbijanje inflacije. Analiza odgovora ispitanika
otkriva da su državni troškovi i energetska kriza glavni uzroci inflacije u Hrvatskoj od 2021. do 2023.
Na kraju zaključak ukazuje na to da je inflacija nesumnjivo izazov za mikro, mala i srednja poduzeća
te slijede odgovori na istraživačka pitanja i smjernice za daljnje istraživanje proučavanog područja.

Keywords

inflacija, makroekonomija, mikro poduzeća, mala i srednja poduzeća, Hrvatska

Hrčak ID:

324390

URI

https://hrcak.srce.hr/324390

Publication date:

19.12.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *