Skip to the main content

Review article

RAZVOJNI TRENDOVI KONZUMERIZMA I STAVOVA MENADŽERA PREHRAMBENE INDUSTRIJE HRVATSKE

Ariana Nefat
Kristijan Pamić


Full text: croatian pdf 127 Kb

page 114-126

downloads: 3.570

cite


Abstract

Konzumerizam se javio kao odgovor na neravnotežu snaga između proizvođača i potrošača te lošu praksu marketinga od strane pojedinih poduzeća. Konzumerizam ima svoj tijek razvoja i pod utjecajem je promjena kod potrošača kao i u cjelokupnom okruženju. Proizvod od životnog značaja za svakog potrošača je hrana, koja razvojem znanosti i tehnologije postaje sve privlačnija, ali ne i nužno zdravija, što se posebno donosi na GM-hranu. Za pozitivnu promjenu nužan je odgovarajući stav proizvođača prema pitanjima prava i interesa potrošača. Istraživanje stavova menadžera prehrambene industrije Hrvatske ukazuje na veoma pozitivan odnos menadžera o pitanjima konzumerizma kao jednog od uvjeta uzajamno zadovoljavajućih i korisnih odnosa razmjene.

Keywords

konzumerizam; stavovi menadžera; industrija hrane zaštita potrošača

Hrčak ID:

38174

URI

https://hrcak.srce.hr/38174

Publication date:

15.6.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 5.232 *