Informatologia, Vol. 42 No. 2, 2009.
Review article
ERGONOMSKI VIDIK UKLJUČIVANJA KOMPJUTORSKE TEHNOLOGIJE U ŠKOLSKI OKOLIŠ
Samo Fošnarič
; Faculty of Education,University of Maribor, Maribor, Slovenia
Uroš Drnovšek
; Faculty of Education,University of Maribor, Maribor, Slovenia
Abstract
U radu želimo razjasniti aspekt uključivanja računalne tehnologije u odgojno-obrazovni okoliš, kod kojeg je u prvom planu ergonomski vidik ovog procesa. Na osnovi sinteze pojedinih spoznaja na području ergonomskih istraživanja upotrebe računala izradili smo model ergonomskog ukjučivanja računala u školu i istodobno iznijeli neka područja, koja bi trebalo u budućnosti nadograđivati. U radu prikazujemo pregled najnovijih istraživačkih spoznaja na području opreme računalne učionice, kvalitete računalne opreme za obrazovne svrhe, ergonomske upotrebe računala i ergonomskog oblikovanja računalnih obrazovnih programa.
Keywords
ergonomija; računalni hardware; software; obrazovanje; djeca
Hrčak ID:
40764
URI
Publication date:
23.6.2009.
Visits: 3.360 *