Informatologia, Vol. 42 No. 2, 2009.
Review article
UVOD U DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE
Wojciech Walat
; Department of Technology and IT Didactics , Institute of Technology, University of Rzeszow, Rzeszow, Poland
Abstract
Priprema hipermedijskih didaktičkih programa na osnovi najmodernijih rješenja u okviru informacijskih tehnologija, omogućava kreiranje određenih dijelova informacije u obliku multimedijske poruke ovisno o karakteru i cilj poruke. Štoviše, korištenje hiperteksta omogućuje kombiniranje pojedinih modula u veće ili manje programske blokove, na način da nije zamjetljiv pojedinom učeniku što je važno za didaktičko metaprogramiranje. Unatoč činjenici da je, u izvesnoj mjeri, algoritmiranje didaktičkog postupka, nema dehumanizacije automatizacije u didaktičkom sustavu, zamjenjujući učitelja strojem ili programom, ali olakšava njegove aspekte u kojima je takav oblik obrazovanja potreban i koji je usklađen sa sadašnjim načinom učenja u studentskom okruženju.
Danas, postoji potreba za didaktičkim metaprogramiranjem dajući mogućnost ne samo za multimedijalne prezentacije i edukacijske sadržaje, već i interaktivni rad studenta - dopuštajući da se iza dostavljene informacije - koristie znatna dostignuća didaktike u programiranju, u vezi s dinamičnim razvitkom informacijske i komunikacijske tehnologije potrebne za podučavanje i učenje u školi i za cijeli život.
Keywords
metaprogramiranje; didaktika; obrazovanje
Hrčak ID:
40765
URI
Publication date:
23.6.2009.
Visits: 2.239 *