Skip to the main content

Review article

UVOD U DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE

Wojciech Walat ; Department of Technology and IT Didactics , Institute of Technology, University of Rzeszow, Rzeszow, Poland


Full text: english pdf 515 Kb

page 126-129

downloads: 952

cite


Abstract

Priprema hipermedijskih didaktičkih programa na osnovi najmodernijih rješenja u okviru informacijskih tehnologija, omogućava kreiranje određenih dijelova informacije u obliku multimedijske poruke ovisno o karakteru i cilj poruke. Štoviše, korištenje hiperteksta omogućuje kombiniranje pojedinih modula u veće ili manje programske blokove, na način da nije zamjetljiv pojedinom učeniku što je važno za didaktičko metaprogramiranje. Unatoč činjenici da je, u izvesnoj mjeri, algoritmiranje didaktičkog postupka, nema dehumanizacije automatizacije u didaktičkom sustavu, zamjenjujući učitelja strojem ili programom, ali olakšava njegove aspekte u kojima je takav oblik obrazovanja potreban i koji je usklađen sa sadašnjim načinom učenja u studentskom okruženju.
Danas, postoji potreba za didaktičkim metaprogramiranjem dajući mogućnost ne samo za multimedijalne prezentacije i edukacijske sadržaje, već i interaktivni rad studenta - dopuštajući da se iza dostavljene informacije - koristie znatna dostignuća didaktike u programiranju, u vezi s dinamičnim razvitkom informacijske i komunikacijske tehnologije potrebne za podučavanje i učenje u školi i za cijeli život.

Keywords

metaprogramiranje; didaktika; obrazovanje

Hrčak ID:

40765

URI

https://hrcak.srce.hr/40765

Publication date:

23.6.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.239 *