Informatologia, Vol. 42 No. 2, 2009.
Professional paper
OBRAZOVANJE UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA S CILJEM RAZVOJA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE
Radka Šulistová
; Südböhmische Universität in Budweis, Chech Republic
Abstract
Danas, u vezi s demografskim probijanjem granica i kako Europa postaje otvorena institucija trebali bismo pokušati saznati da li su naša djeca spremna poštovati ljude iz različitih kultura i naroda. Ako želimo podučiti našu djecu kako postupati s ljudima različitih sociokulturnih navika ili različite boje kože kao s jednakima, i ako želimo razvijati njihovu sposobnost da toleriraju različite grupe, korisno je da im se ponekad kaže da nije bitno ono što mi radimo i kako smo to učinili,već kako nas doživljava opća publika i koju su nam etiketu dali. Budući da ovo vjerovanje često može biti zasnovano na lažnim pretpostavkama, potrebno je objasniti djeci da uzimaju u obzir i multikulturalne i sociokulturne aspekti.
Ovaj rad se bavi mogućnostima razvoja interkulturalne komunikacije sa djecom već u osnovnom i srednjem obrazovanju. Autor koristi rezultate primijene kvalitativnih istraživanja usmjerenih na ovo područje obrazovanja.
Keywords
komunikacijs; djeca; tolerancija
Hrčak ID:
40767
URI
Publication date:
23.6.2009.
Visits: 2.259 *