Skip to the main content

Professional paper

Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca

Eduard Vargović


Full text: croatian pdf 525 Kb

page 107-122

downloads: 2.059

cite


Abstract

U obrazovanju kontaktnih zanimanja kao što je zanimanje prodavač ključna znanja potrebna za njegove uspješne radne aktivnosti vezana su za djelotvorno komuniciranje s kupcima. Neposredno komuniciranje prodavača i njegovih kupaca potrebno je pažljivo prostudirati i usvojiti. Tekst posebno potencira faze djelotvornog komuniciranja upozoravajući i predlažući moguće načine obrade, vodeći računa o znanjima koja učeniku pružaju predmeti Psihologije prodaje i Promotivne aktivnosti.

Keywords

Prodavač; djelotvorno komuniciranje; nastava

Hrčak ID:

4368

URI

https://hrcak.srce.hr/4368

Publication date:

24.8.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 3.335 *