Skip to the main content

Preliminary communication

Testiranje Dunnove & Dunnove te Honeyeve & Mumfordove teorije o stilovima učenja: Slučaj slovenskog sustava visokog obrazovanja

Sandra Penger ; Faculty of Economics, University of Ljubljana


Full text: english pdf 224 Kb

page 1-20

downloads: 11.454

cite


Abstract

Literatura iz područja stilova učenja u posljednjih nekoliko godina sve je brojnija. Iako su se stilovi učenja do sada intenzivno proučavali, malo se zna o stilovima učenja slovenskih studenata, posebno u obrazovanju iz područja menadžmenta. Cilj ovog rada je utvrditi stilove učenja studenata upisanih na predmet Ekonomika obrazovanja na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani. Metodologija istraživanja temeljila se na deskriptivnim i eksploratornim perspektivama. Prilikom izrade pregleda literature korišten je kvalitativni pristup. Za utvrñivanje stilova učenja korištena je faktorska analiza, temeljena na pristupu Principle Axes Factoring, dok su za prikupljanje podataka korišteni anketni upitnici
izrañeni prilagodbom Honeyovog i Mumfordovog anketnog upitnika o stilu učenja, te Dunnove i Dunnove teorije stila učenja. Rezultati istraživanja pokazuje da bi nastavnici u visokom obrazovanju trebali pružati meta-kognitivnu podršku studentima, omogućujući im
promišljanje ne samo o tome što uče, već i kako i zašto uče.

Keywords

stilovi učenja; visoko obrazovanje; Slovenija

Hrčak ID:

48131

URI

https://hrcak.srce.hr/48131

Publication date:

21.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 15.940 *