Skip to the main content

Professional paper

Strategija razvoja kontejnerskog terminala u luci Port Saidu

Galai Younis orcid id orcid.org/0000-0001-8424-3568
L. B. Kamar
Hossam Attya


Full text: english pdf 506 Kb

page 1-17

downloads: 2.520

cite


Abstract

Od 1960. stalno raste trend rabljenja kontejnera u pomorskom brodarstvu. Taj je rast generiran prije svega zbog rasta globalnog prometa, sigurnosti kontejnera, bržeg rukovanja u lukama i servisom „od vrata – do vrata“. Taj trend doveo je do kontejnerskih brodova kapaciteta od 1000 do 12000 TEU. Sukladno tome, došlo je do razvoja svih ostalih subjekata međusobno povezanih s kontejnerskim brodarstvom, kao što su: lučke vlasti, kontejnerski terminali, proizvođači za opremu pri rukovanju teretom, upravom kontejnerskih terminala i tehnologijom informacija. Sustav prijevoza robe u kontejnerima revolucionarno je djelovao na globalnu strukturu prometa i luka, čvrsto se povezujući da bi se zadovoljio zahtjev porast prometa. Na globalnom planu većina se kontejnerskih terminala razvila. Ali, primjerice, egipatski kontejnerski terminali još uvijek pate od niskog stupnja učinkovitosti, što dovodi do nedostatne konkurentske sposobnosti. U ovom se radu raspravlja o problemima javnog sektora kontejnerskih terminala u Egiptu s posebnim osvrtom na kontejnerski terminal Port Saida, fokusirajući se na postojeće probleme i na elaboriranje prijedloga za rješavanje i usavršavanje rada i produktivnosti kako bi se povećala konkurentnost i suočilo s izazovima neprekidnog rasta na tržištu kontejnerskog brodarstva.

Keywords

kontejnerski brodovi, kontejnerski terminal, globalni promet, rad i razvoj kontejnerskog terminala, egipatski kontejnerski terminali

Hrčak ID:

53561

URI

https://hrcak.srce.hr/53561

Article data in other languages: english

Visits: 3.343 *