Skip to the main content

Original scientific paper

POSLOVNI NJEMAČKI JEZIK U STUDIJU TURISTIČKOG I HOTELSKOG MENADŽMENTA

Ankica Švob


Full text: croatian doc 86 Kb

page 43-53

downloads: 1.669

cite

Full text: english doc 70 Kb

page 43-53

downloads: 524

cite


Abstract

U prilog uvrštavanju njemačkog jezika u program studija turističkog i hotelskog menadžmenta govore mnogi pokazatelji na turističkom tržištu. Unutar cjeline studija, ovaj studijski predmet jedan je od stručnih kolegija koji zajednički oblikuju profil suvremenog turističkog menadžera. Kolegij poslovnog njemačkog jezika postiže taj cilj višegodišnjom kvalitetnom nastavom , adekvatnom satnicom, odabirom najprikladnijih udžbenika, ostvarenjem niza manjih ciljeva i dobrom organizacijom. Studenti - budući menadžeri - trebaju tijekom studija ovladati oblicima usmene i pisane komunikacije važnim za buduće zanimanje . No ono što ovaj kolegij u studiju turizma razlikuje od uobičajenih tečajeva poslovnog jezika jest sustavno obrazovanje studenata u području kulture i civilizacije njemačkog govornog područja s ciljem poticanja i razvitka kulturne otvorenosti studenata kao i njihove pripreme za uspješnu međukulturalnu komunikaciju.

Keywords

predmet poslovni njemački; studij turistiočkog i hotelskog menadžmenta

Hrčak ID:

61475

URI

https://hrcak.srce.hr/61475

Publication date:

28.5.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 3.016 *