Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.12.1.13

ZNAČAJ REINŽENJERINGA U RAZVOJNOJ STRATEGIJI HOTELSKO-TURISTIČKIH PODUZEĆA

Christian Stipanović ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 253 Kb

page 149-156

downloads: 1.861

cite


Abstract

Na globaliziranom tržištu promjene su sve češće tako da je teško determinirati buduće turističke trendove. Konkurentska borba stranih hotelskih lanaca, nacionalnih turističkih poduzeća i obiteljskog poduzetništva dinamizira tržište kao odgovor na sve profiliranije turističke potrebe. Hotelsko-turistička poduzeća moraju aktivno upravljati promjenama u kreiranju novih konkurentskih prednosti. Preduvjet je reinženjering poduzeća, promjena poslovne filozofije i generiranje nove generacije manadžmenta kako bi se napustili recidivi prošlog sustava i premostio jaz između velikih mogućnosti i
limitirane stvarnosti. Poduzeće se suvremenim odrednicama poslovanja i inoviranom strategijom razvoja mora prilagoditi sustavu novih tržišnih vrijednosti.

Keywords

hotelsko-turističko poduzeće; hrvatski turizam; reinženjering; strategija razvoja

Hrčak ID:

62025

URI

https://hrcak.srce.hr/62025

Publication date:

8.6.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 3.516 *