Review article
https://doi.org/10.20867/thm.12.1.13
ZNAČAJ REINŽENJERINGA U RAZVOJNOJ STRATEGIJI HOTELSKO-TURISTIČKIH PODUZEĆA
Christian Stipanović
; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Abstract
Na globaliziranom tržištu promjene su sve češće tako da je teško determinirati buduće turističke trendove. Konkurentska borba stranih hotelskih lanaca, nacionalnih turističkih poduzeća i obiteljskog poduzetništva dinamizira tržište kao odgovor na sve profiliranije turističke potrebe. Hotelsko-turistička poduzeća moraju aktivno upravljati promjenama u kreiranju novih konkurentskih prednosti. Preduvjet je reinženjering poduzeća, promjena poslovne filozofije i generiranje nove generacije manadžmenta kako bi se napustili recidivi prošlog sustava i premostio jaz između velikih mogućnosti i
limitirane stvarnosti. Poduzeće se suvremenim odrednicama poslovanja i inoviranom strategijom razvoja mora prilagoditi sustavu novih tržišnih vrijednosti.
Keywords
hotelsko-turističko poduzeće; hrvatski turizam; reinženjering; strategija razvoja
Hrčak ID:
62025
URI
Publication date:
8.6.2006.
Visits: 3.516 *