Original scientific paper
https://doi.org/10.32728/mo.05.2.2010.03
MOTIVACIJA I STRETEGIJE UČENJA U STUDIJSKIM GRUPAMA S NASTAVOM NA TALIJANSKOM JEZIKU
Neala Ambrosi-Randić
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula
Helena Ružić
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula
Abstract
U ovom se radu istražuje odnos motivacije, uporabe strategija učenja i anksioznosti. Istraživanje je provedeno na 93 studenta; 84 ženskog i 9 muškog spola u dobi od 19 do 26 godina. Dobiveni podaci ukazuju na postojanje značajnih pozitivnih korelacija između motivacije i strategija učenja. Studenti koji su više motivirani bolje organiziraju vlastiti rad, aktivniji su tijekom predavanja i aktivnije obrađuju sadržaj učenja u odnosu na manje motivirane studente. Anksioznost utječe na motivaciju i to tako da su anksiozniji studenti motiviraniji od onih manje anksioznih. Podaci potvrđuju da umjerena razina anksioznosti može pozitivno utjecati na učenje, kroz poticajno djelovanje na aktivnost i učinak.
Keywords
motivacija; strategije učenja; ispitna anksioznost
Hrčak ID:
66109
URI
Publication date:
15.11.2010.
Visits: 3.692 *