Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.05.2.2010.03

MOTIVACIJA I STRETEGIJE UČENJA U STUDIJSKIM GRUPAMA S NASTAVOM NA TALIJANSKOM JEZIKU

Neala Ambrosi-Randić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula
Helena Ružić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula


Puni tekst: engleski pdf 110 Kb

str. 41-50

preuzimanja: 1.996

citiraj


Sažetak

U ovom se radu istražuje odnos motivacije, uporabe strategija učenja i anksioznosti. Istraživanje je provedeno na 93 studenta; 84 ženskog i 9 muškog spola u dobi od 19 do 26 godina. Dobiveni podaci ukazuju na postojanje značajnih pozitivnih korelacija između motivacije i strategija učenja. Studenti koji su više motivirani bolje organiziraju vlastiti rad, aktivniji su tijekom predavanja i aktivnije obrađuju sadržaj učenja u odnosu na manje motivirane studente. Anksioznost utječe na motivaciju i to tako da su anksiozniji studenti motiviraniji od onih manje anksioznih. Podaci potvrđuju da umjerena razina anksioznosti može pozitivno utjecati na učenje, kroz poticajno djelovanje na aktivnost i učinak.

Ključne riječi

motivacija; strategije učenja; ispitna anksioznost

Hrčak ID:

66109

URI

https://hrcak.srce.hr/66109

Datum izdavanja:

15.11.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.692 *