Izvorni znanstveni članak
Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka
Valentina Mandarić
; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U svojim razmišljanjima o temeljnoj ulozi vjeroučitelja u vjeronaučnoj nastavi autorica polazi od ciljeva katoličkog vjeronauka u odgojno-obrazovnom procesu. U ovom članku pokušava odgovoriti na pitanje: zašto neki vjeroučitelji postižu izvanredne rezultate, a drugi veoma slabe ili nikakve? Problem je, prije svega, u motivaciji vjeroučitelja. Autorica o motivaciji kao temeljnom opredjeljenju (optio fundamentalis) vjeroučitelja razmišlja na temelju podataka dobivenih iz nekih socioloških istraživanja. Pomoću statističkih pokazatelja ona pokušava utvrditi u kojoj mjeri motivacija kod vjeroučitelja postoji ili pak nedostaje. Na kraju navodi nekoliko pokazatelja o (ne)motiviranosti i nekoliko važnih čimbenika koji mogu doprinijeti jačanju motivacije kod vjeroučitelja.
Ključne riječi
vjeroučitelj; motivacija; vjeronauk; Crkva
Hrčak ID:
113878
URI
Datum izdavanja:
19.3.2003.
Posjeta: 1.445 *