Stručni rad
Kolumbovim tragovima otkrića svijeta
Natalija Mihelčić
orcid.org/0000-0002-0004-9715
; Osnovna škola Stopiče, Slovenija
Sažetak
Članak donosi primjer međupredmetnog povezivanja, odnosno integracije triju školskih predmeta u nastavni rad osnovne škole u Sloveniji. Radi se o nastavnom procesu tijekom kojeg učenici uče o temi u širem kontekstu, kroz povezivanje, u našem slučaju, povijesti s geografijom i matematikom. Ova izvedba nastavnog procesa bila je provedena u suradnji s nastavnicom matematike, a nastavne teme međusobno su se ispreplitale. Rezultati provedene evaluacije pokazali su da su učenici bili vrlo zadovoljni, što se vidjelo i na njihovom interesu za daljnju interpretaciju materijala, traženju novih sadržaja i aktivnosti, a na kraju i u znanju koje su pokazali kod usmenog i pismenog ispitivanja. Međupredmetno povezivanje nesumnjivo je pridonijelo boljoj motivaciji učenika za učenje.
Ključne riječi
međupredmetno povezivanje; povijest; geografija; matematika; praksa
Hrčak ID:
129800
URI
Datum izdavanja:
2.9.2014.
Posjeta: 2.476 *