Izvorni znanstveni članak
MEDIJI KAO SREDSTVO INFORMIRANJA POLJOPRIVREDNIKA
Magdalena Zrakić
orcid.org/0000-0002-0577-1109
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Lari Hadelan
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Nikolina Korlat
; Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj rada je deskriptivno vrednovati elektronske i tiskane medije kao i druge izvore koje poljoprivrednici koriste za potrebe poslovnog informiranja. Za potrebe rada korištena je metoda anketnog ispitivanja. Anketirana su 63 nositelja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava iz različitih dijelova Hrvatske, a rezultati su obrađeni u SPSS programu za statističku obradu. Istraživanje je pokazalo da je Internet najčešće korišteno sredstvo informiranja poljoprivrednika. Veliki proizvođači češće koriste informacije specijaliziranih društava i udruga. Mediji se značajno koriste za potrebe informiranja poljoprivrednika iako se percipirana kvaliteta informacija razlikuje među ispitanicima. Najbolje ocijenjena emisija u kategoriji elektronskih medija s obzirom na kriterije vjerodostojnosti, razumljivosti i primjenjivosti informacija je emisija specijaliziranog sadržaja na nacionalnoj televiziji (Plodovi zemlje). U kategoriji tiskanih medija, ispitanici su najkvalitetnijim medijskim izvorom ocijenili Gospodarski list.
Ključne riječi
informiranje; anketa; mediji; poljoprivredna gospodarstva
Hrčak ID:
139620
URI
Datum izdavanja:
8.6.2015.
Posjeta: 2.032 *