Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

TIPOLOGIJA, SEGMENTACIJA I STRATIFIKACIJA ŠPEDITERSKOG TRŽIŠTA

Ratko Zelenika ; Ekonomski fakultet Rijeka


Puni tekst: hrvatski pdf 23.170 Kb

str. 129-137

preuzimanja: 237

citiraj


Sažetak

Znanstvene spoznaje o tipologiji, segmentaciji i stratifikaciji špediterskih tržišta čine osnovne pretpostavke i elemente specifičnih špediterskih marketinških aktivnosti (funkcija, poslova, mjera i akcija). U sklopu vanjskotrgovinskog i međunarodnog prometnog
(i transportnog) tržišta, s motrišta međunarodnih špeditera, značajni su brojni tipovi i segmenti špediterskih tržišta, od kojih su najvažniji ovi: izvozna, uvozna i provozna špediterska tržišta, te pomorskoprometna, željezničkoprometna, cestovno prometna, zračno prometna, cjevovodnoprometna, riječnokanalno-jezerskoprometna,
poštanskotelekomunikacijskoprometna i žičarsko prometna i špediterska tržišta. U svakom od spomenutih t,;žišta mogu se marketinški analizirati: tehnički, tehnološki, organizacijski, ekonomski i pravni stratumi.

Ključne riječi

Hrčak ID:

209736

URI

https://hrcak.srce.hr/209736

Datum izdavanja:

27.10.1994.

Posjeta: 818 *