Izvorni znanstveni članak
TIPOLOGIJA, SEGMENTACIJA I STRATIFIKACIJA ŠPEDITERSKOG TRŽIŠTA
Ratko Zelenika
; Ekonomski fakultet Rijeka
Sažetak
Znanstvene spoznaje o tipologiji, segmentaciji i stratifikaciji špediterskih tržišta čine osnovne pretpostavke i elemente specifičnih špediterskih marketinških aktivnosti (funkcija, poslova, mjera i akcija). U sklopu vanjskotrgovinskog i međunarodnog prometnog
(i transportnog) tržišta, s motrišta međunarodnih špeditera, značajni su brojni tipovi i segmenti špediterskih tržišta, od kojih su najvažniji ovi: izvozna, uvozna i provozna špediterska tržišta, te pomorskoprometna, željezničkoprometna, cestovno prometna, zračno prometna, cjevovodnoprometna, riječnokanalno-jezerskoprometna,
poštanskotelekomunikacijskoprometna i žičarsko prometna i špediterska tržišta. U svakom od spomenutih t,;žišta mogu se marketinški analizirati: tehnički, tehnološki, organizacijski, ekonomski i pravni stratumi.
Ključne riječi
Hrčak ID:
209736
URI
Datum izdavanja:
27.10.1994.
Posjeta: 818 *