Prethodno priopćenje
STUDENTSKI MEDIJI U DIGITALNOME DRUŠTVU
Ilija Musa
orcid.org/0000-0003-0465-4899
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Maja Ereš
orcid.org/0000-0003-4857-0785
; Sveučilište u Mostaru
Petra Jakić
; Sveučilište u Mostaru
Sažetak
Suvremeni čovjek, živeći u današnjem društvu, oslonjen na pametne telefone, društvene mreže, internetske portale i informativne aplikacije, mijenja i sam sustav međusobne komunikacije. Razvoj novih tehnologija neupitno pozitivno utječe na rast broja medijskih kuća, olakšava mogućnost pristupa informacijama i njihova prijenosa zainteresiranim javnostima. Informacija postaje globalna roba, a samim time se i način medijskog funkcioniranja prilagodio novonastalim životnim uvjetima. Digitalna revolucija najviše pogoduje razvoju studentskih medija jer su studenti i drugi mladi zapravo generacija interneta i društvenih medija te prate trendove modernih tehnologija. Napredak medijske infrastrukture i konvergencije omogućio je, uz jednostavnije održavanje studentskih praksi, i razvoj i nastanak studentskih medija kakve danas poznajemo. Djelovanje studentskih medija, o kojima je i riječ u ovome radu, potpomaže vidljivost studentskoga rada i afirmaciju studenata koji objavljuju uratke u studentskim medijima među populacijom koja prati te medije. Isto tako, potpomaže i mogućnost prepoznavanja izvrsnih studenata među poslodavcima. Cilj visokoškolskoga obrazovanja je pružiti mogućnost stjecanja kompetencija potrebnih za pronalazak poslova koji se nude na suvremenome tržištu rada, pa će onda i taj posao biti puno lakši u današnjem digitalnom društvu.
Ključne riječi
studentski mediji; digitalno društvo; konvergencija; kompetencije; tržište rada
Hrčak ID:
212441
URI
Datum izdavanja:
29.11.2018.
Posjeta: 2.025 *