Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

NOVE IMAGINACIJE: WEB 3.0 I PR

Damir Kukić ; Univerzitet u Zenici
Edin Tabak ; Univerzitet u Zenici/Curtin University Australia


Puni tekst: engleski pdf 34 Kb

str. 203-203

preuzimanja: 225

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 159 Kb

str. 184-202

preuzimanja: 1.370

citiraj


Sažetak

Web 3.0 je još uvijek teoretski koncept i kao takav predmet je različitih tumačenja i pretpostavki. Iako postoje različiti stavovi o tome što predstavlja Web 3.0, očito je kako podrazumijeva uporabu inteligentnije tehnologije, što će računalnim spravama omogućiti razumijevanje konteksta u kojima se stvara, distribuira i percipira informacija. Današnja internetska tehnologija to nije u stanju, a Web 3.0 ili semantički web, utemeljen je na ideji definiranja strukture podataka s učinkovitijim otkrivanjem, automatizacijom i povezivanjem tih podataka u različitim aplikacijama. Web 3.0 predstavlja i novu paradigmu u području PR-a s dva bliska koncepta – Linked Data i Internet of Things. Dvije najvažnije posljedice ove paradigme su omogućiti informacijama da pronalaze ljude te da odnosi s javnošću postanu i odnosi sa stvarima. U tome svijetu PR će postati još važniji jer će PR poruke više biti usmjerene na specifične korisnike, a PR će imati veoma bitnu ulogu u stvaranju svake poslovne odluke.

Ključne riječi

mediji; web 3.0; odnosi s javnošću; informacija

Hrčak ID:

212444

URI

https://hrcak.srce.hr/212444

Datum izdavanja:

29.11.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.727 *