Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČENJE UČENJA I FORMATIVNO PRAĆENJE SUDJELOVANJE U SKUPINI ZA ŠKOLSKI SAVJETODAVNI RAD I FORMATIVNO PRAĆENJE

Marija Baškarad ; Osnovna šola Duplek, Korenska cesta 31, 2241 Spodnji Duplek, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 610 Kb

str. 100-110

preuzimanja: 944

citiraj


Sažetak

Predstavljam primjer dobre prakse podučavanja strategije učenja mentalne mape. Rad je proveden u trećem razredu prema načelima formativnog praćenja. Opisala sam: korake rada u razredu, kako pristupiti podučavanju strategijama učenja, kako s učenicima definirati kriterije uspješnosti, kako navesti učenike na samoanalizu, kako bi učenici trebali dati kritiku svojim vršnjacima, kako bi učenici trebali kritički ocijeniti svoj rad. Rad je održan s čitavim razredom, uz pomoć razrednice.

Ključne riječi

mentalna mapa, rad u razredu, dokazi učenja, učenje na pogreškama, strategija učenja, određivanje kriterija uspješnosti

Hrčak ID:

246377

URI

https://hrcak.srce.hr/246377

Datum izdavanja:

1.1.2021.

Posjeta: 1.499 *