Odgojno-obrazovne teme, Vol. 3 No. 5, 2020.
Izvorni znanstveni članak
Drama u nastavi Engleskog jezika
Ivana Matekalo
orcid.org/0000-0002-4755-8832
Mirjana Matea Kovač
orcid.org/0000-0001-7055-2909
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Ana Sarić
orcid.org/0000-0002-6179-7426
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
Drama je prepoznata kao važno i učinkovito sredstvo u procesu učenja i poučavanja stranog
jezika. Dramske tehnike omogućavaju nastavnicima da učenike kognitivno i emocionalno
uključe u proces učenja jezika te na taj način potaknu razvoj različitih vještina. Cilj je ovog rada
bio ispitati stavove budućih učitelja engleskog jezika o korištenju dramskih tehnika u nastavi,
uključujući i samoprocjenu vlastitih znanja i sposobnosti u ovom području. Ispitivanje je
provedeno na uzorku od 40 ispitanika, studenata učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u
Splitu i Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Analizom anketnog upitnika
vidljivo je da studenti nisu adekvatno pripremljeni za korištenje dramskih tehnika u svom
budućem radu. Usprkos poznavanju svih dobrobiti implementacije dramskih postupaka u
nastavni proces, može se zaključiti da oni nisu dovoljno zastupljeni u kontekstu formalnog
poučavanja Engleskog jezika.
Ključne riječi
drama u obrazovanju; dramske tehnike; engleski jezik; stavovi i samoprocjena budućih učitelja engleskog jezika
Hrčak ID:
249113
URI
Datum izdavanja:
22.10.2020.
Posjeta: 1.053 *