Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PROČITATI DOBRU KNJIGU JE KAO PRONAĆI ZLATNI DUKAT

Tatjana Hren ; Osnovna škola Žužemberk, PŠ Dvor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 140 Kb

str. 53-58

preuzimanja: 199

citiraj


Sažetak

Da čitanje u razredu ne postane monotono i po utvrđenom redoslijedu, učitelj može obogatiti nastavu. Učenice motiviraju različiti načini čitanja i čitanje kroz igru jer tako puno čitaju usput, a da toga nisu ni svjesni. Postoji nekoliko načina na koje se može u školi djecu poticati na čitanje.Od velike važnosti je i kakav primjer pružaju roditelji, učitelji i odrasli općenito. Djeca upijaju naše postupke više od naših riječi.

Ključne riječi

čitanje, zanimanje za knjige, obogaćivanje rječnika, različiti načini za poticanje čitanja

Hrčak ID:

254525

URI

https://hrcak.srce.hr/254525

Datum izdavanja:

2.5.2021.

Posjeta: 733 *